23.3.14

ПОСМЕШНА ПРОМЕНА НЕ МОЖЕШЕ НИ ДА ОТСОНУВАМЕ

Додека некои се гордеат со амблемите кои се стари и по 50 и 100 години, некој очигледно сака да покаже дека се` од него започнува. А можеби и не е до тоа, туку едноставно... колку чинеше новото брендирање и слоганот? (кој полош и да се сакаше не можеше да се направи. „Обединети од радоста што ја носи фудбалот“!? Сте можеле уште малку и подолго и поописно, па да вметневте збор: „среќа, задоволство, заедно...“ или во местото за слоган да напишевте расказ. А за амблемот нема што да се пишува, премногу е грд за да се коментира. Ќе оставам колегите од адв.аг. (светските агенции во МК) кои ги имавте за услуга со врвните дизајнери што не сте ги искористиле, да ви кажат „колку е часот на таа тема“. И нормално, успат да си се насмееме слатко и на објаснувањата што била сината линија, кај биле зраците од знамето, па топката, па отворите и тркалата ко за ротор да станува збор, а не за фудбалски амблем..:-))))))... и затоа јас НИКОГАШ нема да прашам, „што му недостасуваше на досегашниот амблем“? Затоа што знам што му недостасуваше, „финансиски ребаланс“.

Затоа и се` досега кажано не е битно, туку каде она запрев... Колку чинеше сето ова ребрендирање на организацијата, во амблем и слоган? Тоа е муабетот. На здравје нека е и со среќа.

А за другите работи, ќе почекам да поминат сите задолжителни и незадолжителни хумани обврски и почести, па да ги поставам и тие прашања, за кои не знам само кој и како ли ќе ги одговори? Заборавање, нема да има! Во ниеден случај. Да бидеме на чисто, уште сега.