10.5.17

Зборувајте ми и понатаму дека „добро е се` додека има за лепче“

Пред малку, влегов во супермаркет и додека влегував внатре, ја симнував прво кацигата, а потоа и заштитникот (качулката) за под кацига.

На самиот влез ми се пуштија тројца од обезбедувањето и строго ме опоменаа дека не смеам да влегувам ниту со кацига на глава, уште помалку со качулката внатре.

Ме потсетија дека дека таа цела операција мора да ја направам откога ќе се симнам од моторот, без оглед што моторот беше паркиран на 2 метри од влезот па сакав само побргу да завршам работа и сето тоа го правев во движење.

Се извинив и ја прифатив опомената со најголема моја одговорност за грешката.

Ај сега зборувајте ми за Македонија и за „качулките“ кои шетаат во институции во кои било каде во светот би добиле директен истрел и куршум во чело, без опомена.

И понатаму ќе велите: „добро е, само нека има за лепче“ ?

*случката од супермаркетот штотуку се случи во земја од ЕУ

No comments:

Post a Comment